جاستین به ایران میاد!!!!!!!
فقط و فقط دیزنی

تو این وب اینجا همه چیزو از دیزنی میفهمید

جاستین:قصد سفر به ایران را دارم..

 

 ایران سفرکنم البته اگر با دولت ایران مشکلی نباشد من میدونم که بلیبرها

 

 واقعیم از دیدنم خوشحال بشوند و پیشنهاد یک عکس و یه امضا مرا قبول

 

کنند من بلیبرای

 

 سررشته ی این تصمیم:

 

او میگوید که وقتی این نصمیم رو گرفتم که متوجه شدم تعداد بلیبرای ایرانیم

 

در فی=س=بوک هفتمین

 

 

کشور طرفدارای من شده(رتبه ی هفتمین کشور در لایک کردن و...)

 

 

جاستین میگه اگه دولت ایران اجازه

 

 

بدن من فقط برای سفر میام(چون که نمیتونه بخونه اما اینم خودش کلیه)

 

 

سفربه شهرهارو نگرفتم اما اگر با اجازه دولت ایران روبرو شوم به چندین

 

 

شهر سفر خواهم کرد

 

 

 

 

 

 

هنوز تصمیم قطعی برای

 

 

 

 ولی چون امکان برگزاری کنسرت در ایران را ندارم برای سفر خواهم

 

 

 

رفت امیدوارم بلیبرای واقعی رو ببینم

 

واقعی را بلیبرایی میدونم که تو ایران هستندو آرزویشان است مرا ببینند.....



نظرات شما عزیزان:

كيميا بيبر
ساعت23:20---3 مهر 1392
omg !!!!
پاسخ:فعلا نیومده شایدم اومد ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
-!-پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,! 18:10؟?انوشا|



سفآرشی و آموزشی